dissabte, 7 de juny de 2008

Panxa contenta


Arriba dissabte i a taula hi ha uns formidables macarrons amb sofregit i trossets de salsitxa. Tota la casa en fa olor. És un moment especial de la setmana. En el moment que sec a taula m'agradaria no encetar ni participar en cap tipus de conversa ni distracció que em pugui perturbar. Tan sols vull estar concentrat en el meu fantàstic plat de pasta setmanal. A la pregunta sobre quina cosa és la felicitat, una de les meves respostes clares i contundents seria el plat de macarrons (amb ratlles) del dissabte. Hi ha qui dirà,ostres quina banalitat i poca-soltada; a la qual cosa jo respondria:
I?
Ep! que em criden per dinar.
Vinga, vaig passant.
Ostres, avui hi ha espaguettis. Tant se val. Tot el que he dit sobre els macarrons serveix per a ells. MMMM! Bona oloreta. S'acaba la literatura, comença la teca. Marxo. Un plat de felicitat m'espera.