divendres, 25 de desembre de 2009


CEL

Sento les teves passes
el pany, la porta, un somriure.
Tatxan! tot s'il.lumina.


POLSIM

Entre els dits molls,
dins els llençols de cotó,
polsim de cometaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


ENTRE

Entre els teus llavis
bassa de pau, mar de guerra
entre els teus llavis



AMAGADA

Inici de joc.
Una mirada em descobreix.
Els teus cabells despentinats.


FORT COM UN MALL

Ensumo i esbufego
el teu cos de femella en zel
em sé, més que mai, mamífer.


TRES AIGÜES

Aigua de FOC
Aigua de MAR
Aigua de RIUre


FEMELLA

Enfosqueix,
l'aire es diu femella
Uuuudolo


MARTELL, ENCLUSA, ESTREP

Cadena d'ossets
quan bufa el vent
el teu cos fa música.


BROT

Res no raja res.
Pols, pedres i desert.
Sota el jersei, la primavera.


JA SÉ ON ETS

Sobre l'herba humida de nit
un punt de llum, un estel.
Cuca de llum


SALUTACIONS

Una llarga platja, jo sorra.
Te'n vas, retornes.
Em beses



NO SABER LA SORTIDA

Tallaré el fil d'Ariadna
vull perdre'm en el teu laberint
i no sortir, no sortir.


FRESC

He volat cap a tu,
mentre regirava les butxaques.
Caramels


GATA

Tinc els llavis regalats.
Has dit el meu nom
miolaves.


CÒCTEL

Besar-te els llavis,
mossegar-te'ls, llepar-los,
Beure'm el teu flux.


RETORNES

No pots marxar
en els meus llavis, els teus
el teu aroma