dilluns, 3 de novembre de 2014

LA CLASSE RÀPIDA fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!



A mi les classes em surten molt ràpides. Si més no això és el  que sempre han comentat els alumnes,
Profe, només queden 10 minuts!
Profe, que ràpid ha passat el temps!
Profe, la classe ha passat molt ràpida!
                                                                         

No sé, m'emociono, penso que tot està entès i vaig fent tot, potser sí, una mica accelerat.

I un dia va passar. 
Vam començar la classe i en cinc minuts ja estàvem recollint. No sabem per on s’havia escolat el temps. En no res vaig explicar l’accentuació; fer exercicis orals, escrits, resoldre dubtes, veure la presentació de la llibreta...

 Sorprès de l’hora els vaig dir que no li ho comentessin a ningú. Ells no ho havien  rumiat, tan sols eren feliços per haver superat una classe més en un temps rècord. Jo, en canvi, no deixava de pensar que érem cinquanta-cinc minuts més joves que la resta de gent de  l’institut.