Si vols faig una foguera
per cremar tots els mals.
Si vols faig una nova bandera
per onejar el vaixell demà.
Si em dius que sí, vinga, som-hi, va.
De les males herbes en farem cendra i vent,
força vent.
Per cavalcar les onades fredes
d'un futur ardent.
I navegar, vinga, som-hi, va.
El Poblenou 23/6/26
Comentaris