Si vols faig una foguera per cremar tots els mals. Si vols faig una nova bandera per onejar el vaixell demà. Si em dius que sí, vinga, som-hi, va. De les males herbes en farem cendra i vent, força vent. Per cavalcar les onades fredes d'un futur ardent. I navegar, vinga, som-hi, va. El Poblenou 23/6/26
Avui m'has fet la primera de les teves bromes. Estaves plorant com un bebè que vol expressar alguna necessitat o malestar. Crec que era una combinació ja que el teu pare t'ha canviat i tenies una bona morterada verda de meconi. Tota una Amazònia. Un cop net has tornat als meus braços i seguies amb la mateixa aguda simfonia. He provat un popurri de les tres tortugues, dins la fosca tot d'una..., i tinc una formiga a la panxeta però amb el megàfon seguies a primera fila de la manifestació reivindicant el teu enuig. Amb la boca ben oberta mostraves el frenet amb tot el seu esplendor. No hi havia cap proposta de la patronal ja que la teva mare estava dinant per poder-te alimentar i el teu pare recollia l'habitació de l'hospital per marxar cap a casa. Sobre la taula de negociació no hi havia cap més oferta que cantar una variant insistent i reiterativa del NaNaNanananananananananananaanana ben interpretada per l'avi. M'hi he posat amb la intenció d'agr...